She's The One

 

Robbie  Williams

 

 

 

 

 

I was her she was me

We were one we were free

And if there's somebody calling me on

She's the one

If there's somebody calling me on

She's the one

 

在過去,我就是她,她就是我

我們是生命共同體,我們活得很自在

如果有人來拜訪我

一定就是她

如果有人來拜訪我

一定就是她

 

 

We were young we were wrong

We were fine all along

If there's somebody calling me on

She's the one

 

我們曾經年輕,曾經荒唐

但我們彼此的關係一直是那麼好

如果有人來拜訪我

一定就是她

 

 

When you get to where you wanna go

And you know the things you wanna know

You're smiling

When you said what you wanna say

And you know the way you wanna play

You'll be so high you'll be flying

 

當你到達你夢寐以求的地方

明白了你想知道的真相

你會微笑

當你說出你想說的話

按照你想要的方式去做事

你會感覺自己正自由地展翅高飛

 

 

Though the sea will be strong

I know we'll carry on

Cos if there's somebody calling me on

She's the one

If there's somebody calling me on

She's the one

 

儘管前方可能困難重重

但我知道我們會一直堅持下去

因為,若有人呼喚我

那一定就是她

若有人呼喚我

那一定就是她

 

 

When you get to where you wanna go

And you know the things you wanna know

You're smiling

When you said what you wanna say

And you know the way you wanna play

You'll be so high you'll be flying

 

當你到達你夢寐以求的地方

明白了你想知道的真相

你會微笑

當你說出你想說的話

按照你想要的方式去做事

你會感覺自己正自由地展翅高飛

 

 

I was her she was me

We were one we were free

And if there's somebody calling me on

She's the one

If there's somebody calling me on

She's the one

 

在過去,我就是她,她就是我

我們是生命共同體,我們活得很自在

如果有人來拜訪我

一定就是她

如果有人來拜訪我

一定就是她

 

 

If there's somebody calling me on

She's the one

Yeah she's the one

 

如果有人來拜訪我

一定就是她

沒錯,一定就是她

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    isaying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()